1.

الگوی نظری اقدامات جاری معلمان برای شخصی‌سازی یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی با استفاده از نظریه داده بنیاد

دوره 17، شماره 59، فروردین 1400، صفحه 253-287
فاطمه نادری؛ محسن آیتی؛ احمد خامسان

2.

تأثیر ترانه بازی‌های کودکانه بر انشاءنویسی دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی

دوره 3، شماره 10، اسفند 1396، صفحه 129-152
بتول سبزه؛ زهرا محمودزاده

3.

نشانگان مدرسه شاد: مطالعه ای پدیدارشناسانه

دوره 18، شماره 63، فروردین 1401، صفحه 115-147
رضا کمالی مهاجر؛ کیوان صالحی؛ علی مقدم زاده؛ فاطمه جعفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login