1.

Content Marketing Scientific Articles in the WOS: A Bibliometric Analysis

دوره 5، شماره 8، فروردین 2024، صفحه 47-77
Zahra Sadeqi-Arani؛ Elmira Janavi

2.

تحلیل کتاب سنجی مقالات حوزه درماندگی مالی: وضعیت فعلی، روندهای در حال ظهور

دوره 20، شماره 80، بهمن 1402، صفحه 35-79
محمد مرفوع؛ محمد جواد سلیمی؛ ایمان رئیسی وانانی؛ مجتبی عالی فامیان

3.

تحلیل کتاب‌سنجی و مصورسازی پژوهش‌های منتشر شده در زمینه رسانه‌های اجتماعی و گردشگری

دوره 16، شماره 55، مهر 1400، صفحه 105-138
سارا ایلچی؛ امیرسالار ونکی؛ مصباح سیوندیان

4.

شناسایی حوزه‌ها و روندهای پژوهشی پارادایم تولید اجتماعی

دوره 12، شماره 46، آبان 1402، صفحه 81-120
وحید شریفی؛ غلامرضا هاشم زاده خوراسگانی؛ سید علیرضا درخشان؛ اشرف شاه منصوری؛ ابو تراب علیرضایی

5.

شناسایی و بررسی حوزه‌ها و روندهای پژوهشی فناوری بلاک‌چین

دوره 10، شماره 39، فروردین 1401، صفحه 127-162
پریسا موسوی؛ علیرضا صالحان؛ رضا یوسفی زنوز

6.

گردشگری و هویت ملی-قومی: تحلیل کتاب‏ سنجی

دوره 17، شماره 60، دی 1401، صفحه 79-115
فاطمه شکاری

7.

نقش فناوری واقعیت افزوده در تکامل بازاریابی: یک مطالعه مرورسیستماتیک و تحلیل بیبلیومتریک

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 31 فروردین 1403
فهیمه ماه آورپور؛ داود فیض؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login