1.

Designing a Model of Agile Digital Marketing Capabilities in the Insurance Industry

دوره 4، شماره 7، مهر 2023، صفحه 435-464
Seyed Rasoul Hoseini؛ Ammar Moghaddas Shargh؛ Tooktam Salari؛ Mohammad Mahdi Banimahd Rankouei

2.

Integration of Sustainability in Small Business Digital Marketing: A Qualitative Study

دوره 4، شماره 6، فروردین 2023، صفحه 287-309
Nasim Rahmani؛ Shadan Vahabzadeh Munshi؛ Hormoz Mehrani

3.

Modeling the Relational Marketing of Iranian Films in the Digital Age

دوره 3، شماره 4، فروردین 2022، صفحه 253-273
Ahmad Afrouz؛ Ehtesham Rashidi؛ Abolfazl Danaei

4.

Providing a Framework for Innovative Social Media Marketing Strategies

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1402
Mahshid Shahmohamadi؛ Fereshte Lotfizadeh؛ Ahmad Rahchamani

5.

Providing Digital Marketing Model for Online Business Branding

دوره 3، شماره 4، فروردین 2022، صفحه 274-296
Benyamin Mosayebi Amidabadi؛ Ozhan Karimi؛ Shahram Hashemnia

6.

Research & Development of Digital Marketing and Innovation in Commercial Automotive Industry

دوره 4، شماره 7، مهر 2023، صفحه 289-310
Soraya Lashgari؛ sadegh abedi؛ Reza Radfar؛ Javad Iranban

7.

The Agility Model of the Banking Industry in Digital Marketing

دوره 2، شماره 3، خرداد 2021، صفحه 217-242
Jalal Salehi؛ Ali Hosseinzadeh؛ Hadi Bastam

8.

Validation of the Pattern of Digital Marketing Capabilities Affecting Product Development

دوره 5، شماره 8، فروردین 2024، صفحه 183-205
Sajjad Zeinali؛ Fereydoun Omidi؛ Ali Mehrabi

9.

ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران

دوره 18، شماره 62، تیر 1402، صفحه 161-202
سید محسن لطفی آشتیانی؛ لیلا اندرواژ؛ ابراهیم آلبونعیمی

10.

بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در بازی های دیجیتال بر یادآوری برند در بین بازیکنان بازی های دیجیتال

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 208-181
زهره دهدشتی شاهرخ؛ مهدی بشیرپور

11.

شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال ‏مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی)

دوره 12، شماره 46، آبان 1402، صفحه 219-257
امیر والافر؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ داود فیض

12.

طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین

دوره 10، شماره 38، دی 1400، صفحه 69-107
علی دادوند؛ علی صنایعی؛ حسین رضایی دولت آبادی؛ آذرنوش انصاری

13.

مدلی برای ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تأکید بر شاخص‌های استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکت‌های صنعتی

دوره 12، شماره 47، فروردین 1403، صفحه 111-151
قاسم زارعی؛ رحیم محمدخانی

14.

مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران

دوره 10، شماره 40، تیر 1401، صفحه 77-108
بهروز اسدنژاد؛ سید مهدی جلالی؛ بیتا تبریزیان



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login