1.

Customer Experience of Electronic Services in Information Technology Organizations Based on Digital Developments

دوره 3، شماره 4، فروردین 2022، صفحه 196-223
Fatemeh Saeedi؛ Abolfazl Danaei؛ Seyed Mohammad Barzegar

2.

Identification and Evaluation Factors for Improving Online Shopping Based on Customer Experience in E-Start-ups in the Field of Health and Medical Care

دوره 5، شماره 8، فروردین 2024، صفحه 229-246
Javad Safavieh؛ Bita Tabrizian؛ Leila Andervazh؛ Ebrahim Albo Naiemi

3.

Providing a Model for Improving the E-Banking Customer Experience Using Digital Marketing Tools (Approach to Enriching the Value of Digital Banking During the Outbreak of Infectious Diseases)

دوره 4، شماره 6، فروردین 2023، صفحه 133-154
Mohammad Ali Ghazi Kelahroodi؛ Farshad Faezi Razi؛ Younos Vakil Alroaia

4.

بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند

دوره 12، شماره 39، مهر 1396، صفحه 49-72
فرشته منصوری مؤید؛ محمد مرادی؛ فاطمه ملایی

5.

چارچوب ارزش‌آفرینی خدمات کانال‌های ترکیبی در صنعت بانکداری

دوره 17، شماره 54، مهر 1398، صفحه 141-182
منوچهر زمانی فریزهندی؛ پیام حنفی زاده؛ زهره دهدشتی شاهرخ

6.

مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهش‌های آتی

دوره 10، شماره 39، فروردین 1401، صفحه 329-356
احمد رحمانی؛ مجید سروری؛ رضا رادفر؛ محمود البرزی

7.

نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان

دوره 9، شماره 25، فروردین 1393، صفحه 34-68
زهره دهدشتی؛ سجاد خانی؛ امین اجلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login