1.

ارتقای عملکرد شرکت با تأکید بر نقش نوآوری و کسب و بکارگیری هوشمندی بازار

دوره 10، شماره 39، فروردین 1401، صفحه 97-126
پیمان حاجی زاده؛ اسماعیل حسن آبادی؛ جلال پناهی

2.

توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خرده‌فروشی آنلاین

دوره 11، شماره 43، فروردین 1402، صفحه 257-298
محمد رضا تقوا؛ ایمان رئیسی وانانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ مانا شاکرین


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login