1.

اثربخشی مداخله مبتنی بر چشم ‏انداز زمان بر رضایتمندی، پایستگی و احساس موفقیت تحصیلی دانش‏آموزان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 22 شهریور 1402
مرضیه کرمی بروجنی؛ محمد ربیعی؛ رضوان صالحی؛ مهرداد حاج حسنی

2.

تدوین مدل رضایتمندی تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه داده‌بنیاد

دوره 11، شماره 43، مهر 1400، صفحه 141-174
سارا نجاتی فر؛ علی آقازیارتی؛ احمد عابدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login