1.

الگوی ساختاری رابطه ساختار انگیزشی با رفتار خودشکن تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش: نقش میانجی راهبردهای حل مسئله

دوره 13، شماره 49، فروردین 1402، صفحه 29-57
بهاره اژدربین؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی؛ رضا قربان جهرمی؛ فریبرز درتاج

2.

تدوین مدل رضایتمندی تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه داده‌بنیاد

دوره 11، شماره 43، مهر 1400، صفحه 141-174
سارا نجاتی فر؛ علی آقازیارتی؛ احمد عابدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login