1.

Analyzing the Brand-Customer Relationship on Instagram with a Mixed Approach

دوره 3، شماره 4، فروردین 2022، صفحه 224-252
Nazanin Emamgholi؛ Shahram Hashemnia؛ Ozhan Karimi

2.

طراحی مدل هوشمندی برند در استارت‌آپ‌های گردشگری: رویکردی آمیخته

دوره 18، شماره 62، تیر 1402، صفحه 123-159
مریم ورمقانی؛ عظیم زارعی؛ داوود فیض؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه

3.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریت اضطراب مصرف‌کنندگان در زمان تحریم اقتصادی ایران

دوره 31، شماره 103، فروردین 1401، صفحه 117-139
فائزه عباسی؛ وحید ناصحی فر؛ تحفه قبادی لموکی؛ مصطفی رضایی راد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login