1.

Designing a Model of Agile Digital Marketing Capabilities in the Insurance Industry

دوره 4، شماره 7، مهر 2023، صفحه 435-464
Seyed Rasoul Hoseini؛ Ammar Moghaddas Shargh؛ Tooktam Salari؛ Mohammad Mahdi Banimahd Rankouei

2.

Understanding the cross media electronic marketing process

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 آذر 1402
zohreh arastehfard؛ Mohammad Aidi؛ Kambiz Hamidi؛ Ali Asghari Sarem

3.

بررسی چالش‌های داخلی فراروی صنعت بیمۀ کشور در شرایط بحرانی؛ مطالعۀ موردی رشتۀ بیمۀ آتش‌سوزی در شرکت بیمۀ آسیا

دوره 1، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 145-181
حمید رمضانی؛ حمید علوی وفا

4.

دانش‌آفرینی در صنعت بیمه: شناسایی مؤلفه‌ها و آزمون مدل بر مبنای رویکردی آمیخته

دوره 10، شماره 36، مهر 1402، صفحه 1-48
مریم مسافر بحری؛ ابراهیم چیرانی؛ نرگس دل افروز؛ سید محمود شبگو منصف

5.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر براعتماد مردم

دوره 24، شماره 77، تیر 1394، صفحه 29-49
مهدی حقیقی؛ نادر مظلومی؛ پریا غفوری

6.

مدلی برای استراتژی های مسیر شغلی مدیران در صنعت بیمه ایران

دوره 32، شماره 109، مهر 1402، صفحه 1-26
مهدی یزدان شناس؛ حامد دهقانان؛ سعید صحت؛ فروغ سقائیان

7.

مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران

دوره 10، شماره 40، تیر 1401، صفحه 77-108
بهروز اسدنژاد؛ سید مهدی جلالی؛ بیتا تبریزیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login