1.

A systematic literature review of the semantic-rich learning environments

دوره 2، شماره 2، فروردین 2021
hamidreza rostami؛ shaban elahi؛ Alireza Hassanzadeh؛ Ali Moeini

2.

Presenting A for Model of Establishing the Fifth-Generation University with the Foundation Data Approach

دوره 5، شماره 8، فروردین 2024، صفحه 125-148
Nasim Bakhshaei؛ Mohammad Reza Bagherzadeh؛ Yousef Gholipour kanani؛ Mohammad Reza Dalvi

3.

Providing a Conceptual Framework for Electronic Education System of Higher Education Institutions in the Iran

دوره 4، شماره 6، فروردین 2023، صفحه 335-365
Saheb Ahmadi؛ Jafar Gharemani؛ Yadolah AbbasZadeh Sahroun

4.

The Semantically Rich Learning Environments: A Systematic Literature Review

دوره 2، شماره 2، فروردین 2021، صفحه 99-125
Hamidreza Rostami؛ Shaban Elahi؛ Ali Moeini؛ Alireza Hassanzadeh

5.

اثربخشی آموزش بازیابی اطلاعات به صورت الکترونیکی بر مهارت کتابداران در بازیابی اطلاعات(مورد مطالعه: کتابخانه های عمومی استان مازندران)

دوره 10، شماره 35، تیر 1402، صفحه 41-68
مرضیه فلاح کردآبادی؛ سید علی اصغر رضوی؛ صفیه طهماسبی لیمونی

6.

ارزشیابی از آموخته های دانشجویان در دوران کرونا: چالش ها و راهکارها

دوره 16، شماره 55، فروردین 1399، صفحه 179-214
علی محمد رضایی

7.

بررسی تاثیر فناوری‌های جدید و یادگیری الکترونیکی بر احساسات و حالات روحی فراگیران

دوره 9، شماره 35، خرداد 1400، صفحه 77-98
لیلی قماشچی؛ محمدرضا معتدل؛ عباس طلوعی اشلقی

8.

بررسی کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر بر اساس عناصر طراحی آموزشی

دوره 1، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 83-98
بهنام رسولی؛ خدیجه علی آبادی؛ رحیم مرادی

9.

بررسی میزان انطباق نحوه ارائه آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر با رویدادهای آموزشی الگوی طراحی آموزشی گانیه و بریگز

دوره 12، شماره 41، مهر 1395، صفحه 143-162
بهنام رسولی؛ خدیجه علی آبادی؛ فرشته آزادی پرند

10.

بررسی نقش مهارت‌های یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی

دوره 1، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 21-57
فرهاد سراجی؛ آتنا سیفی

11.

پیش بینی میزان موفقیت تحصیلی دانشجوی الکترونیکی: درنگی بر نقش متغیرهای دموگرافیک، پیشینه تحصیلی، نحوه گزینش و محل سکونت

دوره 9، شماره 30، دی 1392، صفحه 55-78
محمدعلی رستمی نژاد

12.

تأثیر آموزش مبتنی بر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه عدالت آموزشی

دوره 8، شماره 23، فروردین 1391، صفحه 2-28
حبیب ا... سیاری؛ پیمان لطفی پور؛ اسماعیل کاظم پور

13.

تأثیر عامل آموزشی متحرک بر یادگیری و یادداری دانش آموزان

دوره 2، شماره 6، خرداد 1395، صفحه 19-37
زینب اسمعیلی بجدنی؛ خدیجه علی آبادی

14.

تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان

دوره 5، شماره 18، دی 1401، صفحه 97-123
سعید شریفی رهنمو؛ آیت اله فتحی؛ حسن عباسی

15.

تعیین درجه آمادگیِ پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاه خلیج فارس

دوره 2، شماره 5، تیر 1392، صفحه 19-40
ابراهیم رجب پور؛ سارا بابااحمدی بابااحمدی

16.

تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دوره‏های الکترونیکی»

دوره 1، شماره 3، فروردین 1390، صفحه 1-27
دکتر فرهاد سراجی؛ دکتر مسیب یارمحمدی واصل

17.

سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی *

دوره 3، شماره 11، فروردین 1392، صفحه 151-169
اسماعیل زارعی زوارکی

18.

سنجش و ارزشیابی آموزش الکترونیکی: گزارش موردی از دوره آموزش الکترونیکی رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دوره 1، شماره 1، مهر 1389، صفحه 1-25
اسماعیل زارعی زوارکی؛ کمال عقیق؛ کاظم رستگار

19.

شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برگرایش معلمان به آموزش الکترونیکی

دوره 2، شماره 7، تیر 1395، صفحه 81-105
معصومه نصراللهی

20.

طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش کیفیت آموزش مجازی اساتید دانشگاه از نظر دانشجویان

دوره 11، شماره 44، تیر 1400، صفحه 161-180
افشین افضلی؛ محمدرضا یوسف زاده چوسری؛ روح الله عظیمی

21.

فراتحلیل پیامدهای شناختی، عاطفی و روانی - حرکتی یادگیری الکترونیک

دوره 3، شماره 9، بهمن 1395، صفحه 111-131
گویا قدیمی مقدم؛ جواد مصرآبادی

22.

مطالعۀ نقش آموزش از دور در ارتقاء سطح آگاهی بانوان، دکتر محمدرضا سرمدی، معصومه سعدمحمدی

دوره 2، شماره 6، اردیبهشت 1390، صفحه 99-128

23.

نقش آموزش الکترونیک در ارتقای سطح آگاهی کاربران جوان اینترنتی از سلامت (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی)

دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 207-242
علی اصغر کیاء؛ المیرا فتوحی کندلجی

24.

نقش کارکردهای سبک تفکر و خودکارآمدی در میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره‌های آموزش الکترونیکی

دوره 14، شماره 47، فروردین 1397، صفحه 95-118
رحیم مرادی؛ پیمان کامکار؛ اسماعیل سعدی پور؛ الهه ولایتی

25.

نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل)

دوره 6، شماره 24، تیر 1395، صفحه 145-170
حمدالله حبیبی؛ بایرام آقاپور؛ ماریا فاطمی؛ سعید خدایاری؛ امین هماینی دمیرچی؛ علی رحیمی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login