1.

بررسی میزان تأثیر استفاده از تکنیک استاپ موشن در بهبود کیفیت استدلال ورزی علمی دانش آموزان دوره متوسطه

دوره 6، شماره 22، دی 1402، صفحه 10-38
فریبا انصاری مقدم؛ جواد حاتمی؛ محمدرضا فرخ نیا؛ ابراهیم طلایی؛ معصومه قلخانی

2.

روبریک سنجش کلاسی عادلانه: برازش مدل چندبعدی پاسخ مدرج

دوره 13، شماره 49، مهر 1401، صفحه 31-51
علی بنی اسدی؛ کیوان صالحی؛ ابراهیم خدایی؛ خسرو باقری؛ بلال ایزانلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login