1.

EFL Learners’ Perception of Task Experience Through Flow Outlook: Task Complexity and Modality in Focus

دوره 10، شماره 1، شهریور 2021، صفحه 301-334
Leila Ghasemi؛ Ehsan Rezvani؛ Ehsan Namaziandost

2.

The Effects of Task Complexity on English Language Learners’ Listening Comprehension

دوره 1، شماره 2، اسفند 2012، صفحه 225-250
Abbas Zare-ee

3.

بررس رابطه موجود میان زمان از پیش تعیین شده برای انجام فعالیت زبان اموزی و میزان افطراب در زبان آموزان ایرانی

دوره 9، شماره 28، تیر 1385، صفحه 36-51
منصور فهیم؛ بهناز باطنی

4.

نقش دانش کاربران در ارزیابی سختی وظیفه درچارچوب بهبود فناوری اطلاعات شرکتی در سازمان

دوره 31، شماره 104، تیر 1401، صفحه 67-94
پیام حنفی زاده؛ احمد طاهریان فر؛ مسعود عالمی نیسی؛ محمدتقی تقوی فرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login