1.

الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند

دوره 3، شماره 9، آذر 1393، صفحه 1-24
زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمد تقی تقوی فرد؛ محمد رضا کریمی علویجه؛ محمد مهدی پورسعید

2.

توسعه و اعتبارسنجی الگوی هم‌آفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری

دوره 17، شماره 58، تیر 1401، صفحه 73-99
پژمان علیپور؛ بهرام خیری؛ عباس حیدری

3.

نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی

دوره 11، شماره 42، دی 1401، صفحه 71-102
مسعود تقی‌آبادی؛ معصومه تقی‌آبادی؛ حمید تقی‌آبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login