1.

اثربخشی برنامه عصب روان‌شناختی خانواده محور بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی

دوره 9، شماره 36، بهمن 1398، صفحه 71-100
نگین معتمدیگانه؛ غلامعلی افروز؛ محسن شکوهی یکتا؛ ریچل وبر

2.

اثربخشی بسته توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی بر اساس ارزیابی‌های رفتاری کودکان دارای نشانه‌های نارسایی توجه/بیش فعالی پیش از سن مدرسه

دوره 9، شماره 33، اردیبهشت 1398، صفحه 23-43
مهدیس مقصودلو؛ وحید نجاتی؛ جلیل فتح آبادی

3.

اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و اضطراب مادران دارای فرزند اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی

دوره 8، شماره 29، اردیبهشت 1397، صفحه 61-84
مهدی زمستانی؛ زلیخا قلی زاده؛ مریم علایی

4.

اثربخشی نوروفیدبک در ترکیب با بازی های شناختی رایانه ای بربهبود انعطاف‌پذیری شناختی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی

دوره 12، شماره 47، تیر 1401، صفحه 63-94
نزهت الزمان مرادی؛ فریده سادات حسینی؛ سوران رجبی

5.

یافته‌های نوین در تصویربرداری مغزی اختلال نارسایی توجه بیش فعالی درکودکان و نوجوانان

دوره 5، شماره 17، فروردین 1394، صفحه 41-64
علیرضا مقدس

6.

تدوین برنامۀ آموزش والدین برای خانواده‌های دارای فرزندان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی و تأثیر آن برکاهش نشانه‌ها و کارکرد خانواده*

دوره 2، شماره 7، مهر 1391، صفحه 43-70
حمید علیزاده

7.

فراتحلیل مطالعات تاثیر درمان‌های غیردارویی بر کاهش نشانه‌های اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعال

دوره 5، شماره 19، فروردین 1394، صفحه 69-101
علی دلاور؛ کامران گنجی؛ سعیده تقوی

8.

مقایسه پیشرفت مهارت نوشتن در دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی و عادی پایه اول ابتدایی

دوره 3، شماره 8، تیر 1386، صفحه 115-134
حمید علیزاده؛ طاهره بهمنی

9.

مقایسه میزان سلامت روان، انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی در دانش‏آموزان دارای اختلال نارسایی‏توجه/بیش‏فعالی و دانش‏آموزان عادی

دوره 6، شماره 16، فروردین 1389، صفحه 145-168
دکتر ابوالقاسم یعقوبی؛ دکتر حمید علیزاده؛ فرزانه مرادی امین


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login