1.

ارتباطات آیینی و قدرت سیاسی در ایران:بررسی روابط متقابل نماز جمعه و رسانه های جمعی در انتخابات ریاست جمهوری

دوره 15، شماره 41، شهریور 1387، صفحه 1-34
احمد میر عابدینی؛ کاظم معتمد نژاد

2.

بازاریابی سیاسی در انتخابات: عزیمت از برجسته‌سازی رسانه‌ای سنتی به مدرن مطالعه موردی: انتخابات عمومی 2015 و 2017 بریتانیا

دوره 8، شماره 31، مهر 1401، صفحه 76-47
سام محمدپور؛ یونس شکرخواه

3.

بازنمایی هویت قومی در انتخابات ریاست جمهوری دوره های نهم و یازدهم(آذربایجان شرقی، کردستان و کهکیلویه و بویراحمد)

دوره 12، شماره 46، مهر 1402، صفحه 85-118
صادق پناهی نسب؛ منصور طبیعی

4.

بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر مشارکت سیاسی شهروندان؛ مورد مطالعه: مشارکت قوم ترکمن در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری

دوره 10، شماره 37، شهریور 1400، صفحه 73-112
غلامرضا خواجه سروی؛ محمدباقر خرمشاد؛ عباسعلی رهبر؛ سیدزکریا محمودی رجا

5.

پیامدهای سیاسی گسترش بنگاه‌های اقتصادی زودبازده در ایران؛ مطالعه موردی دولت نهم جمهوری اسلامی ایران (1384 تا 1388)

دوره 11، شماره 41، شهریور 1401، صفحه 9-49
غلامرضا خواجه سروی؛ محمد تنگستانی نژاد

6.

تحلیل ساختاری-تفسیری (ISM) شیوه‌های اقناعی متداولِ اشتراک‌گذاری پیام در شبکه‌های اجتماعی در دوران انتخابات شوراهای شهر مبتنی بر رویکرد باهم نگری(موردمطالعه: انتخابات شورای شهر اصفهان)

دوره 9، شماره 33، خرداد 1402، صفحه 548-493
پروین جوانبخت؛ رضا اسماعیلی؛ فائزه تقی پور

7.

تحلیل محتوای کیفی شعارهای تبلیغاتی نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر خرم‌آباد:

دوره 20، شماره 60، خرداد 1392، صفحه 49-84
مهدی طالب

8.

دعوت به مداخله در منازعات انتخاباتی بررسی رویه شورای امنیت با تأکید بر نمونه مطالعاتی گامبیا (2017)

دوره 22، شماره 70، خرداد 1400، صفحه 284-312
هادی دادمهر؛ سید هادی محمودی

9.

عوامل موثر بر تغییر استراتژی های رفتار حزبی دموکرات سوئد

دوره 9، شماره 35، مهر 1402، صفحه 75-115
رضا رحمتی

10.

فیس‌بوک و رفتار انتخاباتی (مطالعه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1392 ایران)

دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 1-32
محمد رضایی؛ مریم پورعسکری

11.

ماهیت انتخابات در آمریکا: فضای اخلاقی انتخابات سال 2004

دوره 7، شماره 17، دی 1384، صفحه 43-65
حسین دهشیار

12.

مدیریت انتخابات در ایران؛ کیفیت و ارزیابی اجرا

دوره 4، شماره 13، مهر 1394، صفحه 9-34
نوراله فیصری؛ دانیال طاهری فدافن؛ مهدی باقری فارسانی

13.

نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات در ایران و تاثیر آنها بر نقش رسانه های سنتی

دوره 4، شماره 13، اردیبهشت 1397، صفحه 181-214
سیدوحید عقیلی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ محمدمهدی فرجیان

14.

نقش فضای مجازی در چارچوب‌سازی برای رای‌دهندگان: مطالعه انتخابات مجلس دهم در تهران

دوره 5، شماره 19، آبان 1398، صفحه 191-226
مصطفی غفاری ساروی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login