1.

Providing a Jihadi Management Model to Align the Goals of Iranian Schools in the Digital Age

دوره 3، شماره 5، شهریور 2022، صفحه 147-170
Sakineh Bakhtiari؛ Shahram Ranjdoost؛ Ghafar Tari

2.

آسیب‌شناسی اجرای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی در مدارس ابتدایی: یک مطالعه کیفی

دوره 2، شماره 7، فروردین 1396، صفحه 79-120
لیلا خزاِئی؛ عباسعلی غلامحسینی فریز هندی؛ پروین صمدی

3.

بررسی رابطه بین مشارکت والدین درباره پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان (دختران) در پایه اول ابتدایی

دوره 3، شماره 11، اردیبهشت 1397، صفحه 77-96
عنایت کریم زاده؛ مهدیه نوروزی؛ حسینعلی خیری نیا؛ عادل ظفری نژاد

4.

بررسی ماهیت و شیوع قلدری در مدارس راهنمایی روستاهای شهرستان زنجان

دوره 11، شماره 36، تیر 1394، صفحه 17-38
محمد علی مظاهری تهرانی؛ اسماعیل شیری؛ مصطفی ولی پور

5.

بررسی مؤلفه‌ها و شاخص‌های اثربخشی مدارس متوسطه دوم استان هرمزگان برای ارائه مدل در راستای بهبود سیستم‌ آموزشی مدارس

دوره 4، شماره 14، دی 1396، صفحه 25-61
جواد ایمانی؛ مهدی باقری؛ پریوش جعفری؛ نادر قلی قورچیان

6.

طراحی الگوی مفهومی تبیین موفقیت شغلی مشاوران مدارس

دوره 13، شماره 49، فروردین 1401، صفحه 77-94
سارا حق شناس؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

7.

طراحی مدل کیفی توسعه مدارس دولتی یادگیرنده

دوره 7، شماره 27، مهر 1402، صفحه 114-137
امیرحسین شکوفی مقیمان؛ پریناز بنیسی؛ مریم مصلح

8.

علویها و نظام حقوقی تعلیمات دینی در مدارس ترکیه: رویه قضایی دیوان اروپایی حقوق بشر

دوره 21، شماره 66، اردیبهشت 1399، صفحه 291-312
علیرضا جلالی؛ سید محمود مجیدی

9.

نقش میانجی‌گری تعادل کار- زندگی در روابط علّی بین فضیلت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان

دوره 5، شماره 19، فروردین 1398، صفحه 39-64
حافظ صاحب یار؛ ابولفضل فرید

10.

نقش واسطه‌ای سرمایه‌های انسانی در رابطه خودرهبری کارکنان و چابکی سازمانی مدارس

دوره 1، شماره 4، شهریور 1394، صفحه 55-83
سیدمحمد میرکمالی؛ کبری خباره؛ ابراهیم مزاری؛ یونس رومیانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login