1.

اثربخشی آموزش کارکرد‌‌های اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با نارساخوانی

دوره 5، شماره 19، مهر 1394، صفحه 111-128
زهره آهنگر قربانی؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ مهناز خسروجاوید؛ عباس صادقی

2.

اثربخشی برنامه بازی‌های زبان‌شناختی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با نارساخوانی

دوره 7، شماره 25، فروردین 1396، صفحه 35-52
نعمت الله لدنی فرد؛ ستاره شجاعی؛ قربان همتی علمدارلو

3.

اثربخشی داستان خوانی بر افزایش انگیزش خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی

دوره 5، شماره 20، دی 1394، صفحه 39-54
آیدا یحیی زاده؛ عباسعلی حسین خانزاده

4.

اثربخشی روش چند حسی فرنالد بر نارساخوانی دانش آموزان پایة دوم ابتدائی شهر تبریز (مطالعة موردی)

دوره 2، شماره 6، تیر 1391، صفحه 135-157
زینب خانجانی؛ هوشنگ مهدویان؛ پریچهر احمدی؛ تورج هاشمی؛ لیلا فتح اله پور

5.

تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به‌صورت برخط در بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن

دوره 11، شماره 44، دی 1400، صفحه 57-83
فاطمه نصرتی؛ باقر غباری بناب؛ سارا شریفی

6.

تاثیر برنامه آموزش ادراک دیداری- شنیداری بر مهارت روان‌خوانی و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 12، شماره 45، فروردین 1401، صفحه 171-191
الهام افروزه؛ کورش امرایی؛ سعید حسن زاده؛ محمدپارسا عزیزی

7.

تعیین کارآمدترین تکلیف نامیدن خودکار سریع در تمیز دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی فارس زبان

دوره 10، شماره 40، دی 1399، صفحه 133-155
مهدی عبداله زاده رافی؛ مهسا رحیم زاده

8.

شیوع و تنوع ناتوانی‌های ویژه یادگیری در دانش‌آموزان دوره ابتدایی شیراز

دوره 3، شماره 9، مهر 1386، صفحه 22-46
محمدعلی محمدی‌فر؛ دکتر محمدعلی بشارت؛ دکتر مریم قاسمی؛ محمود نجفی

9.

مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازی‌های رایانه‌ای و یکپارچگی حسی بر علائم نارساخوانی دانش‌آموزان

دوره 13، شماره 49، فروردین 1402، صفحه 146-172
مریم ویسمه؛ مهناز استکی؛ نوید میرزاخانی

10.

مقایسه اثربخشی توان‌بخشی حافظة کاری به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود کارکرد های اجرایی دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی

دوره 8، شماره 29، اردیبهشت 1397، صفحه 35-60
عباسعلی حسین‌خانزاده؛ مونا لطیف؛ محبوبه طاهر

11.

مقایسه تأثیر روش‎های چندحسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصلاح عملکرد خواندن دانش‏آموزان نارساخوان

دوره 3، شماره 9، فروردین 1392، صفحه 21-32
ابوالقاسم یعقوبی؛ حسین محققی؛ مریم غفوری آثار؛ خسرو رشید

12.

مقایسۀ اثربخشی روش پس‏خوراند زیستی و روش چندحسی فرنالد در درمان اختلال نارساخوانی

دوره 2، شماره 8، بهمن 1391، صفحه 117-147
زینب خانجانی؛ هوشنگ مهدویان؛ پریچهر احمدی؛ تورج هاشمی؛ لیلا فتح‌اله‌پور



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login