1.

بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی)

دوره 16، شماره 55، مهر 1400، صفحه 357-388
مریم ساریخانی خرمی؛ میثم شفیعی؛ بهمن حاجی پور؛ مرتضی سلطانی

2.

توسعه اجتماعی و سیاست‌های جمعیتی در ایران (بعد از انقلاب، از سال 1357 تا 1385).

دوره 2، شماره 5، آذر 1394، صفحه 1-48
سیامک حیدری؛ حبیب الله زنجانی؛ باقر ساروخانی

3.

جریان روشنفکری دینی و پارادایم اصلاح (ایران بعد از انقلاب اسلامی)

دوره 4، شماره 6، تیر 1381، صفحه 155-187
محمد طاهری

4.

جهانی‌شدن، نوسازی و سیاست‌های جمعیتی در ایران (قبل از انقلاب، از سال 1342 تا 1355)

دوره 6، شماره 24، آذر 1394، صفحه 85-127
سیامک حیدری؛ حبیب الله زنجانی؛ باقر ساروخانی

5.

طراحی و اعتباریابی شرایط علّی دانشگاه باز بر اساس پارادایم نوآوری؛ یک رویکرد آمیخته

دوره 6، شماره 23، مهر 1401، صفحه 31-48
معصومه تجری؛ فریبا دمیرچیلی

6.

فرانظریه‌ای در رهبری سازمان مبتنی بر هستی‌شناسی وحدت‌گرا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 اسفند 1402
فاطمه سادات میر؛ سیدمهدی الوانی؛ حامد دهقانان؛ مهدی گلشنی؛ زهره دهدشتی شاهرخ

7.

نسبت میان نظریه و عمل از منظر پارادایم های حوزه مطالعاتی برنامه درسی

دوره 2، شماره 5، بهمن 1395، صفحه 67-105
اعظم زرقانی؛ مقصود امین خندقی؛ بختیار شعبانی ورکی؛ نعمت الله موسی پور

8.

نهادگرایی قدیم و اقتصاد مرسوم؛ یک جدال فکری

دوره 15، شماره 57، تیر 1394، صفحه 1-38
محمود مشهدی احمد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login