ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, فیض, داود, مرادی, هادی. (1399). تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(31), 153-184. doi: 10.22054/IMS.2019.44627.1558
مرتضی ملکی مین باش رزگاه; داود فیض; هادی مرادی. "تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 31, 1399, 153-184. doi: 10.22054/IMS.2019.44627.1558
ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, فیض, داود, مرادی, هادی. (1399). 'تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(31), pp. 153-184. doi: 10.22054/IMS.2019.44627.1558
ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, فیض, داود, مرادی, هادی. تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 8(31): 153-184. doi: 10.22054/IMS.2019.44627.1558


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login