بخشنده, قاسم, قشقایی, سمیرا. (1399). مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(31), 185-204. doi: 10.22054/IMS.2019.45327.1568
قاسم بخشنده; سمیرا قشقایی. "مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 31, 1399, 185-204. doi: 10.22054/IMS.2019.45327.1568
بخشنده, قاسم, قشقایی, سمیرا. (1399). 'مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(31), pp. 185-204. doi: 10.22054/IMS.2019.45327.1568
بخشنده, قاسم, قشقایی, سمیرا. مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 8(31): 185-204. doi: 10.22054/IMS.2019.45327.1568


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login