محرم زاده, مهرداد, فتاح, سعیده. (1398). بررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(10), 31-48. doi: 10.22054/qrsm.2019.11106
مهرداد محرم زاده; سعیده فتاح. "بررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 10, 1398, 31-48. doi: 10.22054/qrsm.2019.11106
محرم زاده, مهرداد, فتاح, سعیده. (1398). 'بررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(10), pp. 31-48. doi: 10.22054/qrsm.2019.11106
محرم زاده, مهرداد, فتاح, سعیده. بررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 8(10): 31-48. doi: 10.22054/qrsm.2019.11106


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login