یداللهی, انور, زارعی, محمد حسین, یاوری, اسداله. (1398). بررسی تطبیقی رویکرد سند ۲۰۳۰ و سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ایران به عدالت آموزشی جنسیتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 21(65), 171-198. doi: 10.22054/qjpl.2019.34379.1910
انور یداللهی; محمد حسین زارعی; اسداله یاوری. "بررسی تطبیقی رویکرد سند ۲۰۳۰ و سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ایران به عدالت آموزشی جنسیتی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 21, 65, 1398, 171-198. doi: 10.22054/qjpl.2019.34379.1910
یداللهی, انور, زارعی, محمد حسین, یاوری, اسداله. (1398). 'بررسی تطبیقی رویکرد سند ۲۰۳۰ و سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ایران به عدالت آموزشی جنسیتی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 21(65), pp. 171-198. doi: 10.22054/qjpl.2019.34379.1910
یداللهی, انور, زارعی, محمد حسین, یاوری, اسداله. بررسی تطبیقی رویکرد سند ۲۰۳۰ و سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ایران به عدالت آموزشی جنسیتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 21(65): 171-198. doi: 10.22054/qjpl.2019.34379.1910


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login