صمیمی, فریبرز, موحدی, محمد ابراهیم. (1399). تاثیر پایگاه، دینداری و رسانه بر گرایش افراد به ایدئولوژی اصولگرایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(34), 143-173. doi: 10.22054/qpss.2019.39686.2246
فریبرز صمیمی; محمد ابراهیم موحدی. "تاثیر پایگاه، دینداری و رسانه بر گرایش افراد به ایدئولوژی اصولگرایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 34, 1399, 143-173. doi: 10.22054/qpss.2019.39686.2246
صمیمی, فریبرز, موحدی, محمد ابراهیم. (1399). 'تاثیر پایگاه، دینداری و رسانه بر گرایش افراد به ایدئولوژی اصولگرایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(34), pp. 143-173. doi: 10.22054/qpss.2019.39686.2246
صمیمی, فریبرز, موحدی, محمد ابراهیم. تاثیر پایگاه، دینداری و رسانه بر گرایش افراد به ایدئولوژی اصولگرایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 9(34): 143-173. doi: 10.22054/qpss.2019.39686.2246


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login