اخوان خرازیان, مریم, درمنکی فراهانی, فاطمه. (1400). تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تأثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(54), 235-277. doi: 10.22054/tms.2021.12793
مریم اخوان خرازیان; فاطمه درمنکی فراهانی. "تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تأثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 54, 1400, 235-277. doi: 10.22054/tms.2021.12793
اخوان خرازیان, مریم, درمنکی فراهانی, فاطمه. (1400). 'تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تأثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(54), pp. 235-277. doi: 10.22054/tms.2021.12793
اخوان خرازیان, مریم, درمنکی فراهانی, فاطمه. تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تأثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 16(54): 235-277. doi: 10.22054/tms.2021.12793


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login