گلی, آرمین, قلی پور سلیمانی, علی, دل افروز, نرگس. (1400). نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی و سنجش ابعاد آن در توسعه مقاصد گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(54), 375-409. doi: 10.22054/tms.2021.12797
آرمین گلی; علی قلی پور سلیمانی; نرگس دل افروز. "نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی و سنجش ابعاد آن در توسعه مقاصد گردشگری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 54, 1400, 375-409. doi: 10.22054/tms.2021.12797
گلی, آرمین, قلی پور سلیمانی, علی, دل افروز, نرگس. (1400). 'نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی و سنجش ابعاد آن در توسعه مقاصد گردشگری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(54), pp. 375-409. doi: 10.22054/tms.2021.12797
گلی, آرمین, قلی پور سلیمانی, علی, دل افروز, نرگس. نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی و سنجش ابعاد آن در توسعه مقاصد گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 16(54): 375-409. doi: 10.22054/tms.2021.12797


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login