حبیبی, حسن, احمدی, صدیقه, زهراکار, کیانوش. (1399). اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر روابط والد-فرزندی و سرسختی روانشناختی نوجوانان پسر. , 16(58), 169-188. doi: 10.22054/jep.2021.49164.2870
حسن حبیبی; صدیقه احمدی; کیانوش زهراکار. "اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر روابط والد-فرزندی و سرسختی روانشناختی نوجوانان پسر". , 16, 58, 1399, 169-188. doi: 10.22054/jep.2021.49164.2870
حبیبی, حسن, احمدی, صدیقه, زهراکار, کیانوش. (1399). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر روابط والد-فرزندی و سرسختی روانشناختی نوجوانان پسر', , 16(58), pp. 169-188. doi: 10.22054/jep.2021.49164.2870
حبیبی, حسن, احمدی, صدیقه, زهراکار, کیانوش. اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر روابط والد-فرزندی و سرسختی روانشناختی نوجوانان پسر. , 1399; 16(58): 169-188. doi: 10.22054/jep.2021.49164.2870


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.