حبیبی, حسن, احمدی, صدیقه, زهراکار, کیانوش. (1399). اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر روابط والد-فرزندی و سرسختی روانشناختی نوجوانان پسر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(58), 169-188. doi: 10.22054/jep.2021.49164.2870
حسن حبیبی; صدیقه احمدی; کیانوش زهراکار. "اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر روابط والد-فرزندی و سرسختی روانشناختی نوجوانان پسر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 58, 1399, 169-188. doi: 10.22054/jep.2021.49164.2870
حبیبی, حسن, احمدی, صدیقه, زهراکار, کیانوش. (1399). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر روابط والد-فرزندی و سرسختی روانشناختی نوجوانان پسر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(58), pp. 169-188. doi: 10.22054/jep.2021.49164.2870
حبیبی, حسن, احمدی, صدیقه, زهراکار, کیانوش. اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر روابط والد-فرزندی و سرسختی روانشناختی نوجوانان پسر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 16(58): 169-188. doi: 10.22054/jep.2021.49164.2870


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login