تکینی, سارا. (1399). تأثیر آموزش حباب‌های فکر بر نظریه ذهن کودکان دختر مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا: مطالعه مقدماتی. , 10(40), 157-178. doi: 10.22054/jpe.2021.54933.2207
سارا تکینی. "تأثیر آموزش حباب‌های فکر بر نظریه ذهن کودکان دختر مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا: مطالعه مقدماتی". , 10, 40, 1399, 157-178. doi: 10.22054/jpe.2021.54933.2207
تکینی, سارا. (1399). 'تأثیر آموزش حباب‌های فکر بر نظریه ذهن کودکان دختر مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا: مطالعه مقدماتی', , 10(40), pp. 157-178. doi: 10.22054/jpe.2021.54933.2207
تکینی, سارا. تأثیر آموزش حباب‌های فکر بر نظریه ذهن کودکان دختر مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا: مطالعه مقدماتی. , 1399; 10(40): 157-178. doi: 10.22054/jpe.2021.54933.2207


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.