عسکری, محمد رضا, مکوندی, بهنام, نیسی, عبدالکاظم. (1399). ارائه الگوی مدل علّی درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی ازطریق ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش. , 10(40), 179-210. doi: 10.22054/jpe.2021.53750.2190
محمد رضا عسکری; بهنام مکوندی; عبدالکاظم نیسی. "ارائه الگوی مدل علّی درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی ازطریق ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش". , 10, 40, 1399, 179-210. doi: 10.22054/jpe.2021.53750.2190
عسکری, محمد رضا, مکوندی, بهنام, نیسی, عبدالکاظم. (1399). 'ارائه الگوی مدل علّی درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی ازطریق ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش', , 10(40), pp. 179-210. doi: 10.22054/jpe.2021.53750.2190
عسکری, محمد رضا, مکوندی, بهنام, نیسی, عبدالکاظم. ارائه الگوی مدل علّی درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی ازطریق ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش. , 1399; 10(40): 179-210. doi: 10.22054/jpe.2021.53750.2190


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.