زارعی, عظیم, شهریاری, مهری. (1400). تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متن‌کاوی. , 9(35), 5-34. doi: 10.22054/IMS.2020.46565.1591
عظیم زارعی; مهری شهریاری. "تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متن‌کاوی". , 9, 35, 1400, 5-34. doi: 10.22054/IMS.2020.46565.1591
زارعی, عظیم, شهریاری, مهری. (1400). 'تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متن‌کاوی', , 9(35), pp. 5-34. doi: 10.22054/IMS.2020.46565.1591
زارعی, عظیم, شهریاری, مهری. تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متن‌کاوی. , 1400; 9(35): 5-34. doi: 10.22054/IMS.2020.46565.1591


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.