دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,203
تعداد مقالات17,958
تعداد مشاهده مقاله55,152,331
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,871,676
قاسمی ارگنه, محمد, نیکخو, فاطمه, فیروزکوهی برنج آبادی, مجید, عظیمی گروسی, صمد. (1400). طراحی و اعتبار یابی الگوی مداخله ای مهارت های زمینه ای خواندن و اثر بخشی آن بر مهارت خواندن دانش آموزان در معرض خطر مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(59), 121-143. doi: 10.22054/jep.2021.49729.2887
محمد قاسمی ارگنه; فاطمه نیکخو; مجید فیروزکوهی برنج آبادی; صمد عظیمی گروسی. "طراحی و اعتبار یابی الگوی مداخله ای مهارت های زمینه ای خواندن و اثر بخشی آن بر مهارت خواندن دانش آموزان در معرض خطر مشکلات خواندن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 17, 59, 1400, 121-143. doi: 10.22054/jep.2021.49729.2887
قاسمی ارگنه, محمد, نیکخو, فاطمه, فیروزکوهی برنج آبادی, مجید, عظیمی گروسی, صمد. (1400). 'طراحی و اعتبار یابی الگوی مداخله ای مهارت های زمینه ای خواندن و اثر بخشی آن بر مهارت خواندن دانش آموزان در معرض خطر مشکلات خواندن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(59), pp. 121-143. doi: 10.22054/jep.2021.49729.2887
قاسمی ارگنه, محمد, نیکخو, فاطمه, فیروزکوهی برنج آبادی, مجید, عظیمی گروسی, صمد. طراحی و اعتبار یابی الگوی مداخله ای مهارت های زمینه ای خواندن و اثر بخشی آن بر مهارت خواندن دانش آموزان در معرض خطر مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 17(59): 121-143. doi: 10.22054/jep.2021.49729.2887


login