نادری, فاطمه, آیتی, محسن, خامسان, احمد. (1400). الگوی نظری اقدامات جاری معلمان برای شخصی‌سازی یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی با استفاده از نظریه داده بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(59), 253-287. doi: 10.22054/jep.2021.47205.2790
فاطمه نادری; محسن آیتی; احمد خامسان. "الگوی نظری اقدامات جاری معلمان برای شخصی‌سازی یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی با استفاده از نظریه داده بنیاد". سامانه مدیریت نشریات علمی, 17, 59, 1400, 253-287. doi: 10.22054/jep.2021.47205.2790
نادری, فاطمه, آیتی, محسن, خامسان, احمد. (1400). 'الگوی نظری اقدامات جاری معلمان برای شخصی‌سازی یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی با استفاده از نظریه داده بنیاد', سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(59), pp. 253-287. doi: 10.22054/jep.2021.47205.2790
نادری, فاطمه, آیتی, محسن, خامسان, احمد. الگوی نظری اقدامات جاری معلمان برای شخصی‌سازی یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی با استفاده از نظریه داده بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 17(59): 253-287. doi: 10.22054/jep.2021.47205.2790


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login