محمدی, غلامرضا, پیرانی, ذبیح, زنگنه مطلق, فیروزه. (1401). هم سنجی اثربخشی آموزش فلسفه برای کودک و بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری بر عملکرد اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(49), 219-248. doi: 10.22054/qccpc.2021.62236.2744
غلامرضا محمدی; ذبیح پیرانی; فیروزه زنگنه مطلق. "هم سنجی اثربخشی آموزش فلسفه برای کودک و بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری بر عملکرد اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 49, 1401, 219-248. doi: 10.22054/qccpc.2021.62236.2744
محمدی, غلامرضا, پیرانی, ذبیح, زنگنه مطلق, فیروزه. (1401). 'هم سنجی اثربخشی آموزش فلسفه برای کودک و بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری بر عملکرد اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(49), pp. 219-248. doi: 10.22054/qccpc.2021.62236.2744
محمدی, غلامرضا, پیرانی, ذبیح, زنگنه مطلق, فیروزه. هم سنجی اثربخشی آموزش فلسفه برای کودک و بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری بر عملکرد اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 13(49): 219-248. doi: 10.22054/qccpc.2021.62236.2744


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login