محمدی, شهریار, ناظمی, اسلام. (1400). تجزیه و تحلیل احساسات در سطح ویژگی محصول و مبتنی بر جنسیت کاربران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(37), 267-296. doi: 10.22054/ims.2021.52110.1723
شهریار محمدی; اسلام ناظمی. "تجزیه و تحلیل احساسات در سطح ویژگی محصول و مبتنی بر جنسیت کاربران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 37, 1400, 267-296. doi: 10.22054/ims.2021.52110.1723
محمدی, شهریار, ناظمی, اسلام. (1400). 'تجزیه و تحلیل احساسات در سطح ویژگی محصول و مبتنی بر جنسیت کاربران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(37), pp. 267-296. doi: 10.22054/ims.2021.52110.1723
محمدی, شهریار, ناظمی, اسلام. تجزیه و تحلیل احساسات در سطح ویژگی محصول و مبتنی بر جنسیت کاربران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 10(37): 267-296. doi: 10.22054/ims.2021.52110.1723


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login