قورچانی خوزانی, محمد حسین, دهدشتی شاهرخ, زهره. (1400). شناسایی تفکر عمیق ذهنی بازار سیاسی ایران از برند ایده‌آل ریاست جمهوری با استفاده از تکنیک زیمت. , 10(37), 9-42. doi: 10.22054/qpss.2020.51388.2507
محمد حسین قورچانی خوزانی; زهره دهدشتی شاهرخ. "شناسایی تفکر عمیق ذهنی بازار سیاسی ایران از برند ایده‌آل ریاست جمهوری با استفاده از تکنیک زیمت". , 10, 37, 1400, 9-42. doi: 10.22054/qpss.2020.51388.2507
قورچانی خوزانی, محمد حسین, دهدشتی شاهرخ, زهره. (1400). 'شناسایی تفکر عمیق ذهنی بازار سیاسی ایران از برند ایده‌آل ریاست جمهوری با استفاده از تکنیک زیمت', , 10(37), pp. 9-42. doi: 10.22054/qpss.2020.51388.2507
قورچانی خوزانی, محمد حسین, دهدشتی شاهرخ, زهره. شناسایی تفکر عمیق ذهنی بازار سیاسی ایران از برند ایده‌آل ریاست جمهوری با استفاده از تکنیک زیمت. , 1400; 10(37): 9-42. doi: 10.22054/qpss.2020.51388.2507


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.