عسگرنژاد نوری, باقر, زارعی, قاسم, بیگی فیروزی, الله یار, نوری نژاد, جاوید. (1400). بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی و ارزش ویژه برند احزاب سیاسی بر تعهد و وفاداری رأی‌دهندگان در ایران (مورد مطالعه شهروندان واجد شرایط رأی‌گیری در شهرستان تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(37), 43-72. doi: 10.22054/qpss.2020.54337.2613
باقر عسگرنژاد نوری; قاسم زارعی; الله یار بیگی فیروزی; جاوید نوری نژاد. "بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی و ارزش ویژه برند احزاب سیاسی بر تعهد و وفاداری رأی‌دهندگان در ایران (مورد مطالعه شهروندان واجد شرایط رأی‌گیری در شهرستان تهران)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 37, 1400, 43-72. doi: 10.22054/qpss.2020.54337.2613
عسگرنژاد نوری, باقر, زارعی, قاسم, بیگی فیروزی, الله یار, نوری نژاد, جاوید. (1400). 'بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی و ارزش ویژه برند احزاب سیاسی بر تعهد و وفاداری رأی‌دهندگان در ایران (مورد مطالعه شهروندان واجد شرایط رأی‌گیری در شهرستان تهران)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(37), pp. 43-72. doi: 10.22054/qpss.2020.54337.2613
عسگرنژاد نوری, باقر, زارعی, قاسم, بیگی فیروزی, الله یار, نوری نژاد, جاوید. بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی و ارزش ویژه برند احزاب سیاسی بر تعهد و وفاداری رأی‌دهندگان در ایران (مورد مطالعه شهروندان واجد شرایط رأی‌گیری در شهرستان تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 10(37): 43-72. doi: 10.22054/qpss.2020.54337.2613


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login