دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,780
تعداد مقالات14,130
تعداد مشاهده مقاله29,826,546
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,754,464
عسگرنژاد نوری, باقر, زارعی, قاسم, بیگی فیروزی, الله یار, نوری نژاد, جاوید. (1400). بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی و ارزش ویژه برند احزاب سیاسی بر تعهد و وفاداری رأی‌دهندگان در ایران (مورد مطالعه شهروندان واجد شرایط رأی‌گیری در شهرستان تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(37), 43-72. doi: 10.22054/qpss.2020.54337.2613
باقر عسگرنژاد نوری; قاسم زارعی; الله یار بیگی فیروزی; جاوید نوری نژاد. "بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی و ارزش ویژه برند احزاب سیاسی بر تعهد و وفاداری رأی‌دهندگان در ایران (مورد مطالعه شهروندان واجد شرایط رأی‌گیری در شهرستان تهران)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 37, 1400, 43-72. doi: 10.22054/qpss.2020.54337.2613
عسگرنژاد نوری, باقر, زارعی, قاسم, بیگی فیروزی, الله یار, نوری نژاد, جاوید. (1400). 'بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی و ارزش ویژه برند احزاب سیاسی بر تعهد و وفاداری رأی‌دهندگان در ایران (مورد مطالعه شهروندان واجد شرایط رأی‌گیری در شهرستان تهران)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(37), pp. 43-72. doi: 10.22054/qpss.2020.54337.2613
عسگرنژاد نوری, باقر, زارعی, قاسم, بیگی فیروزی, الله یار, نوری نژاد, جاوید. بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی و ارزش ویژه برند احزاب سیاسی بر تعهد و وفاداری رأی‌دهندگان در ایران (مورد مطالعه شهروندان واجد شرایط رأی‌گیری در شهرستان تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 10(37): 43-72. doi: 10.22054/qpss.2020.54337.2613


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login