دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,218
تعداد مقالات18,041
تعداد مشاهده مقاله55,626,633
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,972,726
Sotoudehnama, Elaheh, Soleimanifard, Faezeh. (1392). The Effect of Teaching Vocabulary through Synonymous, Semantically Unrelated, and Hyponym Sets on EFL Learners’ Retention. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(2), 27-56.
Elaheh Sotoudehnama; Faezeh Soleimanifard. "The Effect of Teaching Vocabulary through Synonymous, Semantically Unrelated, and Hyponym Sets on EFL Learners’ Retention". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 2, 1392, 27-56.
Sotoudehnama, Elaheh, Soleimanifard, Faezeh. (1392). 'The Effect of Teaching Vocabulary through Synonymous, Semantically Unrelated, and Hyponym Sets on EFL Learners’ Retention', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(2), pp. 27-56.
Sotoudehnama, Elaheh, Soleimanifard, Faezeh. The Effect of Teaching Vocabulary through Synonymous, Semantically Unrelated, and Hyponym Sets on EFL Learners’ Retention. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 2(2): 27-56.


login