محمدی, غلامرضا, پیرانی, ذبیح, زنگنه مطلق, فیروزه. (1400). اثربخشی آموزش مبتنی بر فلسفه برای کودکان برانعطاف پذیری روانشناختی و عملکرداجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی. , 11(44), -. doi: 10.22054/jcps.2022.60386.2563
غلامرضا محمدی; ذبیح پیرانی; فیروزه زنگنه مطلق. "اثربخشی آموزش مبتنی بر فلسفه برای کودکان برانعطاف پذیری روانشناختی و عملکرداجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی". , 11, 44, 1400, -. doi: 10.22054/jcps.2022.60386.2563
محمدی, غلامرضا, پیرانی, ذبیح, زنگنه مطلق, فیروزه. (1400). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر فلسفه برای کودکان برانعطاف پذیری روانشناختی و عملکرداجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی', , 11(44), pp. -. doi: 10.22054/jcps.2022.60386.2563
محمدی, غلامرضا, پیرانی, ذبیح, زنگنه مطلق, فیروزه. اثربخشی آموزش مبتنی بر فلسفه برای کودکان برانعطاف پذیری روانشناختی و عملکرداجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی. , 1400; 11(44): -. doi: 10.22054/jcps.2022.60386.2563


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.