محمدی, غلامرضا, پیرانی, ذبیح, زنگنه مطلق, فیروزه. (1400). اثربخشی آموزش مبتنی بر فلسفه برای کودکان برانعطاف پذیری روانشناختی و عملکرداجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(44), 45-71. doi: 10.22054/jcps.2022.60386.2563
غلامرضا محمدی; ذبیح پیرانی; فیروزه زنگنه مطلق. "اثربخشی آموزش مبتنی بر فلسفه برای کودکان برانعطاف پذیری روانشناختی و عملکرداجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 44, 1400, 45-71. doi: 10.22054/jcps.2022.60386.2563
محمدی, غلامرضا, پیرانی, ذبیح, زنگنه مطلق, فیروزه. (1400). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر فلسفه برای کودکان برانعطاف پذیری روانشناختی و عملکرداجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(44), pp. 45-71. doi: 10.22054/jcps.2022.60386.2563
محمدی, غلامرضا, پیرانی, ذبیح, زنگنه مطلق, فیروزه. اثربخشی آموزش مبتنی بر فلسفه برای کودکان برانعطاف پذیری روانشناختی و عملکرداجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 11(44): 45-71. doi: 10.22054/jcps.2022.60386.2563


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login