نوری, نیما, رقیب دوست, شهلا. (1400). رابطۀ ساز‌وکارهای شناختی و خواندن در کودکان دبستانی با توجه به ماهیت خط فارسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(14), 7-36. doi: 10.22054/ls.2021.54943.1387
نیما نوری; شهلا رقیب دوست. "رابطۀ ساز‌وکارهای شناختی و خواندن در کودکان دبستانی با توجه به ماهیت خط فارسی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 14, 1400, 7-36. doi: 10.22054/ls.2021.54943.1387
نوری, نیما, رقیب دوست, شهلا. (1400). 'رابطۀ ساز‌وکارهای شناختی و خواندن در کودکان دبستانی با توجه به ماهیت خط فارسی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(14), pp. 7-36. doi: 10.22054/ls.2021.54943.1387
نوری, نیما, رقیب دوست, شهلا. رابطۀ ساز‌وکارهای شناختی و خواندن در کودکان دبستانی با توجه به ماهیت خط فارسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 8(14): 7-36. doi: 10.22054/ls.2021.54943.1387


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login