نوری, نیما, رقیب دوست, شهلا. (1400). رابطه ساز‌و‌کارهای شناختی و روند رشد خواندن و نوشتن در کودکان دبستانی با توجه به ماهیت خط فارسی. , (), -. doi: 10.22054/ls.2021.54943.1387
نیما نوری; شهلا رقیب دوست. "رابطه ساز‌و‌کارهای شناختی و روند رشد خواندن و نوشتن در کودکان دبستانی با توجه به ماهیت خط فارسی". , , , 1400, -. doi: 10.22054/ls.2021.54943.1387
نوری, نیما, رقیب دوست, شهلا. (1400). 'رابطه ساز‌و‌کارهای شناختی و روند رشد خواندن و نوشتن در کودکان دبستانی با توجه به ماهیت خط فارسی', , (), pp. -. doi: 10.22054/ls.2021.54943.1387
نوری, نیما, رقیب دوست, شهلا. رابطه ساز‌و‌کارهای شناختی و روند رشد خواندن و نوشتن در کودکان دبستانی با توجه به ماهیت خط فارسی. , 1400; (): -. doi: 10.22054/ls.2021.54943.1387


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.