دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,781
تعداد مقالات14,130
تعداد مشاهده مقاله29,885,615
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,781,613
Sazegar, Zeinab, Ashraf, Hamid, Motallebzadeh, Khalil. (1400). Hidden Curriculum Components, Learners’ National Identity, and Self-Efficacy: A Model for Iranian EFL Teachers. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(2), 233-267. doi: 10.22054/ilt.2022.61181.599
Zeinab Sazegar; Hamid Ashraf; Khalil Motallebzadeh. "Hidden Curriculum Components, Learners’ National Identity, and Self-Efficacy: A Model for Iranian EFL Teachers". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 2, 1400, 233-267. doi: 10.22054/ilt.2022.61181.599
Sazegar, Zeinab, Ashraf, Hamid, Motallebzadeh, Khalil. (1400). 'Hidden Curriculum Components, Learners’ National Identity, and Self-Efficacy: A Model for Iranian EFL Teachers', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(2), pp. 233-267. doi: 10.22054/ilt.2022.61181.599
Sazegar, Zeinab, Ashraf, Hamid, Motallebzadeh, Khalil. Hidden Curriculum Components, Learners’ National Identity, and Self-Efficacy: A Model for Iranian EFL Teachers. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 10(2): 233-267. doi: 10.22054/ilt.2022.61181.599


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login