دهقانی, یوسف, مجدبان, نگین, افشین, سید علی, فرازجا, مهدی. (1400). اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری. , 17(60), 111-135. doi: 10.22054/jep.2022.58244.3252
یوسف دهقانی; نگین مجدبان; سید علی افشین; مهدی فرازجا. "اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری". , 17, 60, 1400, 111-135. doi: 10.22054/jep.2022.58244.3252
دهقانی, یوسف, مجدبان, نگین, افشین, سید علی, فرازجا, مهدی. (1400). 'اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری', , 17(60), pp. 111-135. doi: 10.22054/jep.2022.58244.3252
دهقانی, یوسف, مجدبان, نگین, افشین, سید علی, فرازجا, مهدی. اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری. , 1400; 17(60): 111-135. doi: 10.22054/jep.2022.58244.3252


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.