نوروزی, حسین, بهامین, فریبا, داودآبادی فراهانی, فاطمه. (1400). امنیت ادراک شده و انتقال اعتماد در جوامع برند مبتنی بر رسانه اجتماعی با توجه به نقش مشارکت مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(28), 109-79. doi: 10.22054/nms.2022.37656.640
حسین نوروزی; فریبا بهامین; فاطمه داودآبادی فراهانی. "امنیت ادراک شده و انتقال اعتماد در جوامع برند مبتنی بر رسانه اجتماعی با توجه به نقش مشارکت مشتری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 28, 1400, 109-79. doi: 10.22054/nms.2022.37656.640
نوروزی, حسین, بهامین, فریبا, داودآبادی فراهانی, فاطمه. (1400). 'امنیت ادراک شده و انتقال اعتماد در جوامع برند مبتنی بر رسانه اجتماعی با توجه به نقش مشارکت مشتری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(28), pp. 109-79. doi: 10.22054/nms.2022.37656.640
نوروزی, حسین, بهامین, فریبا, داودآبادی فراهانی, فاطمه. امنیت ادراک شده و انتقال اعتماد در جوامع برند مبتنی بر رسانه اجتماعی با توجه به نقش مشارکت مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 7(28): 109-79. doi: 10.22054/nms.2022.37656.640


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login