نوروزی, حسین, بهامین, فریبا, داودآبادی فراهانی, فاطمه. (1400). امنیت ادراک شده و انتقال اعتماد در جوامع برند مبتنی بر رسانه اجتماعی با توجه به نقش مشارکت مشتری. , 7(28), -. doi: 10.22054/nms.2022.37656.640
حسین نوروزی; فریبا بهامین; فاطمه داودآبادی فراهانی. "امنیت ادراک شده و انتقال اعتماد در جوامع برند مبتنی بر رسانه اجتماعی با توجه به نقش مشارکت مشتری". , 7, 28, 1400, -. doi: 10.22054/nms.2022.37656.640
نوروزی, حسین, بهامین, فریبا, داودآبادی فراهانی, فاطمه. (1400). 'امنیت ادراک شده و انتقال اعتماد در جوامع برند مبتنی بر رسانه اجتماعی با توجه به نقش مشارکت مشتری', , 7(28), pp. -. doi: 10.22054/nms.2022.37656.640
نوروزی, حسین, بهامین, فریبا, داودآبادی فراهانی, فاطمه. امنیت ادراک شده و انتقال اعتماد در جوامع برند مبتنی بر رسانه اجتماعی با توجه به نقش مشارکت مشتری. , 1400; 7(28): -. doi: 10.22054/nms.2022.37656.640


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.