عصاریان, ریحانه, جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر. (1400). شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های تجاری رسانه‌های‌ اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط: مروری نظامند. , (), -. doi: 10.22054/nms.2021.52041.970
ریحانه عصاریان; مونا جامی پور; سید محمدباقر جعفری. "شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های تجاری رسانه‌های‌ اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط: مروری نظامند". , , , 1400, -. doi: 10.22054/nms.2021.52041.970
عصاریان, ریحانه, جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر. (1400). 'شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های تجاری رسانه‌های‌ اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط: مروری نظامند', , (), pp. -. doi: 10.22054/nms.2021.52041.970
عصاریان, ریحانه, جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر. شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های تجاری رسانه‌های‌ اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط: مروری نظامند. , 1400; (): -. doi: 10.22054/nms.2021.52041.970


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.