دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,780
تعداد مقالات14,130
تعداد مشاهده مقاله29,876,117
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,777,594
نصرتی, فاطمه, غباری بناب, باقر, شریفی, سارا. (1400). تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به‌صورت برخط در بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(44), 57-83. doi: 10.22054/jpe.2022.59450.2295
فاطمه نصرتی; باقر غباری بناب; سارا شریفی. "تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به‌صورت برخط در بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 44, 1400, 57-83. doi: 10.22054/jpe.2022.59450.2295
نصرتی, فاطمه, غباری بناب, باقر, شریفی, سارا. (1400). 'تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به‌صورت برخط در بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(44), pp. 57-83. doi: 10.22054/jpe.2022.59450.2295
نصرتی, فاطمه, غباری بناب, باقر, شریفی, سارا. تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به‌صورت برخط در بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 11(44): 57-83. doi: 10.22054/jpe.2022.59450.2295


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login