ابریشمی زاده, بی بی نعیمه, قاسم تبار, سید امیر, قاسم تبار, سید عبدالله. (1401). اثربخشی آموزش از طریق فلش کارت‌های مصور ادغام شده بر عملکرد املاء دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. , 17(61), -. doi: 10.22054/jep.2022.55123.3135
بی بی نعیمه ابریشمی زاده; سید امیر قاسم تبار; سید عبدالله قاسم تبار. "اثربخشی آموزش از طریق فلش کارت‌های مصور ادغام شده بر عملکرد املاء دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص". , 17, 61, 1401, -. doi: 10.22054/jep.2022.55123.3135
ابریشمی زاده, بی بی نعیمه, قاسم تبار, سید امیر, قاسم تبار, سید عبدالله. (1401). 'اثربخشی آموزش از طریق فلش کارت‌های مصور ادغام شده بر عملکرد املاء دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص', , 17(61), pp. -. doi: 10.22054/jep.2022.55123.3135
ابریشمی زاده, بی بی نعیمه, قاسم تبار, سید امیر, قاسم تبار, سید عبدالله. اثربخشی آموزش از طریق فلش کارت‌های مصور ادغام شده بر عملکرد املاء دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. , 1401; 17(61): -. doi: 10.22054/jep.2022.55123.3135


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login