آوینده, محمدعلی, تبریزیان, بیتا, تیموریان, مریم. (1400). ارائه مدل آمیخته بازاریابی سبز به منظور ارزیابی قصد خریداران در حوزه انرژی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(39), 35-70. doi: 10.22054/jiee.2022.65329.1878
محمدعلی آوینده; بیتا تبریزیان; مریم تیموریان. "ارائه مدل آمیخته بازاریابی سبز به منظور ارزیابی قصد خریداران در حوزه انرژی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 39, 1400, 35-70. doi: 10.22054/jiee.2022.65329.1878
آوینده, محمدعلی, تبریزیان, بیتا, تیموریان, مریم. (1400). 'ارائه مدل آمیخته بازاریابی سبز به منظور ارزیابی قصد خریداران در حوزه انرژی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(39), pp. 35-70. doi: 10.22054/jiee.2022.65329.1878
آوینده, محمدعلی, تبریزیان, بیتا, تیموریان, مریم. ارائه مدل آمیخته بازاریابی سبز به منظور ارزیابی قصد خریداران در حوزه انرژی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 10(39): 35-70. doi: 10.22054/jiee.2022.65329.1878


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login