علیپور, پژمان, خیری, بهرام, حیدری, عباس. (1401). توسعه و اعتبارسنجی الگوی هم‌آفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(58), 73-99. doi: 10.22054/tms.2022.65879.2670
پژمان علیپور; بهرام خیری; عباس حیدری. "توسعه و اعتبارسنجی الگوی هم‌آفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 17, 58, 1401, 73-99. doi: 10.22054/tms.2022.65879.2670
علیپور, پژمان, خیری, بهرام, حیدری, عباس. (1401). 'توسعه و اعتبارسنجی الگوی هم‌آفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(58), pp. 73-99. doi: 10.22054/tms.2022.65879.2670
علیپور, پژمان, خیری, بهرام, حیدری, عباس. توسعه و اعتبارسنجی الگوی هم‌آفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 17(58): 73-99. doi: 10.22054/tms.2022.65879.2670


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login