دهدشتی شاهرخ, زهره, بشیرپور, مهدی. (1401). بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در بازی های دیجیتال بر یادآوری برند در بین بازیکنان بازی های دیجیتال. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(32), 208-181. doi: 10.22054/nms.2022.32653.496
زهره دهدشتی شاهرخ; مهدی بشیرپور. "بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در بازی های دیجیتال بر یادآوری برند در بین بازیکنان بازی های دیجیتال". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 32, 1401, 208-181. doi: 10.22054/nms.2022.32653.496
دهدشتی شاهرخ, زهره, بشیرپور, مهدی. (1401). 'بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در بازی های دیجیتال بر یادآوری برند در بین بازیکنان بازی های دیجیتال', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(32), pp. 208-181. doi: 10.22054/nms.2022.32653.496
دهدشتی شاهرخ, زهره, بشیرپور, مهدی. بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در بازی های دیجیتال بر یادآوری برند در بین بازیکنان بازی های دیجیتال. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 8(32): 208-181. doi: 10.22054/nms.2022.32653.496


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login