اجلی, مهدی, مظفری, محمد مهدی, رحمتی, صاحبه. (1401). بررسی اثر رهبری برندمحور مدیران ارشد بر روی تعهد به برند در بین کارکنان در حضور متغیرهای میانجی دانش کارکنان از برند، قرارداد روانشناختی و تناسب بین برند و کارکنان (مورد مطالعه: بانک سرمایه کرج). سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/jks.2022.67213.1497
مهدی اجلی; محمد مهدی مظفری; صاحبه رحمتی. "بررسی اثر رهبری برندمحور مدیران ارشد بر روی تعهد به برند در بین کارکنان در حضور متغیرهای میانجی دانش کارکنان از برند، قرارداد روانشناختی و تناسب بین برند و کارکنان (مورد مطالعه: بانک سرمایه کرج)". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1401, -. doi: 10.22054/jks.2022.67213.1497
اجلی, مهدی, مظفری, محمد مهدی, رحمتی, صاحبه. (1401). 'بررسی اثر رهبری برندمحور مدیران ارشد بر روی تعهد به برند در بین کارکنان در حضور متغیرهای میانجی دانش کارکنان از برند، قرارداد روانشناختی و تناسب بین برند و کارکنان (مورد مطالعه: بانک سرمایه کرج)', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/jks.2022.67213.1497
اجلی, مهدی, مظفری, محمد مهدی, رحمتی, صاحبه. بررسی اثر رهبری برندمحور مدیران ارشد بر روی تعهد به برند در بین کارکنان در حضور متغیرهای میانجی دانش کارکنان از برند، قرارداد روانشناختی و تناسب بین برند و کارکنان (مورد مطالعه: بانک سرمایه کرج). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; (): -. doi: 10.22054/jks.2022.67213.1497


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login