ابراهیمی اسدآبادی, رویا, برزگر بفرویی, کاظم. (1401). رابطه ذهن آگاهی با خودکارآمدی خلاق در معلمان مدارس با نیازهای ویژه: نقش واسطه‌ای تاب‌آوری روان‌شناختی. , 12(45), -. doi: 10.22054/jpe.2022.60159.2307
رویا ابراهیمی اسدآبادی; کاظم برزگر بفرویی. "رابطه ذهن آگاهی با خودکارآمدی خلاق در معلمان مدارس با نیازهای ویژه: نقش واسطه‌ای تاب‌آوری روان‌شناختی". , 12, 45, 1401, -. doi: 10.22054/jpe.2022.60159.2307
ابراهیمی اسدآبادی, رویا, برزگر بفرویی, کاظم. (1401). 'رابطه ذهن آگاهی با خودکارآمدی خلاق در معلمان مدارس با نیازهای ویژه: نقش واسطه‌ای تاب‌آوری روان‌شناختی', , 12(45), pp. -. doi: 10.22054/jpe.2022.60159.2307
ابراهیمی اسدآبادی, رویا, برزگر بفرویی, کاظم. رابطه ذهن آگاهی با خودکارآمدی خلاق در معلمان مدارس با نیازهای ویژه: نقش واسطه‌ای تاب‌آوری روان‌شناختی. , 1401; 12(45): -. doi: 10.22054/jpe.2022.60159.2307


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login