محمدپور, سام, شکرخواه, یونس. (1401). بازاریابی سیاسی در انتخابات: عزیمت از برجسته‌سازی رسانه‌ای سنتی به مدرن مطالعه موردی: انتخابات عمومی 2015 و 2017 بریتانیا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(31), 76-47. doi: 10.22054/nms.2022.58419.1133
سام محمدپور; یونس شکرخواه. "بازاریابی سیاسی در انتخابات: عزیمت از برجسته‌سازی رسانه‌ای سنتی به مدرن مطالعه موردی: انتخابات عمومی 2015 و 2017 بریتانیا". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 31, 1401, 76-47. doi: 10.22054/nms.2022.58419.1133
محمدپور, سام, شکرخواه, یونس. (1401). 'بازاریابی سیاسی در انتخابات: عزیمت از برجسته‌سازی رسانه‌ای سنتی به مدرن مطالعه موردی: انتخابات عمومی 2015 و 2017 بریتانیا', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(31), pp. 76-47. doi: 10.22054/nms.2022.58419.1133
محمدپور, سام, شکرخواه, یونس. بازاریابی سیاسی در انتخابات: عزیمت از برجسته‌سازی رسانه‌ای سنتی به مدرن مطالعه موردی: انتخابات عمومی 2015 و 2017 بریتانیا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 8(31): 76-47. doi: 10.22054/nms.2022.58419.1133


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login