محمدپور, سام, شکرخواه, یونس. (1401). بازاریابی سیاسی در انتخابات: عزیمت از برجسته‌سازی رسانه‌ای سنتی به مدرن مطالعه موردی: انتخابات عمومی 2015 و 2017 بریتانیا. , (), -. doi: 10.22054/nms.2022.58419.1133
سام محمدپور; یونس شکرخواه. "بازاریابی سیاسی در انتخابات: عزیمت از برجسته‌سازی رسانه‌ای سنتی به مدرن مطالعه موردی: انتخابات عمومی 2015 و 2017 بریتانیا". , , , 1401, -. doi: 10.22054/nms.2022.58419.1133
محمدپور, سام, شکرخواه, یونس. (1401). 'بازاریابی سیاسی در انتخابات: عزیمت از برجسته‌سازی رسانه‌ای سنتی به مدرن مطالعه موردی: انتخابات عمومی 2015 و 2017 بریتانیا', , (), pp. -. doi: 10.22054/nms.2022.58419.1133
محمدپور, سام, شکرخواه, یونس. بازاریابی سیاسی در انتخابات: عزیمت از برجسته‌سازی رسانه‌ای سنتی به مدرن مطالعه موردی: انتخابات عمومی 2015 و 2017 بریتانیا. , 1401; (): -. doi: 10.22054/nms.2022.58419.1133


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login